Asya’nın 2018’deki En Büyük 500 Markası Açıklandı!

29 Ağustos 2018’de, World Brand Lab’ı ve iCEO.com tarafından ortaklaşa hazırlanan ve yayınlanan Asya’nın en iyi 500 marka sıralaması, Hong Kong’daki Asya Marka Zirvesi’nde yayımlandı.

Sürekli artan marka değeri ve markanın küresel etkisi.

World Brand Lab’nın Asya markalarının etkisini değerlendirdiği 13. kez gerçekleştirilen ve Çin’den 209 markanın (Hong Kong, Macao ve Tayvan dahil) dahil olduğu, 22 ülkeden toplam 500 markanın seçildiği bildirildi. Değerlendirme kriterleri, markanın piyasayı keşfetme ve pazara ulaşma ve kar elde etme kapasitesini; temel göstergeler arasında pazar payı, marka sadakati ve Asya’daki hakim gücü içerir. Asya’nın en iyi 500 marka listesi, 2006’dan bu yana yılda bir kez yayınlanmaktadır. Bu liste şimdi Asya markaları için “rüzgar gülü” haline geldi.

Çin ekipman üretim endüstrisinin bir kuruluşu olan Zoomlion, uzun yıllar boyunca arka arkaya Asya’nın en iyi 500 marka sıralamasında yer aldı. Son yıllarda şirket inovasyona odaklanarak, kayda değer başarılar sağladı. 2017 yılında, bir önceki yılın aynı dönemine göre% 16,23 artarak 23.273 milyar RMB faaliyet geliri elde etti. 2018 yılının ilk çeyreğinde, şirket yıllık% 20,58’lik bir artışı temsil eden 6.36 milyar RMB işlem geliri elde etti. Önemli ürün pazarı alanlarında, Zoomlion mutlak lider pozisyonunu korumaktadır.

Son yıllarda, Zoomlion Endüstri “4.0” stratejisini uygulama çabalarını yoğunlaştırdı ve “modüler platform + akıllı ürünlere” dayalı yeni nesil yeşil, akıllı 4.0 ürünleri, şirketin kârlı büyümesi için yeni bir ivme kazandırdı. 2017 yılında, toplam satışların % 50’sinden fazlasına karşılık gelen toplam 28 çeşit 4.0 ürün pazara sunuldu. Yakın zamanda, Zoomlion, birinci sınıf AI uzmanı Andrew Y. Ng ile tarım makinelerine yeni AI yeteneği sağlayan bir işbirliği anlaşması imzaladı. Buna göre 4.0 akıllı ürün kullanarak şirket, nesnelerin interneti, büyük veri ve mobil internet üzerinden ekipmanları, işletmeleri ve müşterileri birbirine bağlayan yeni iş modelini yeniden yapılandırmıştır.

Bu arada, Zoomlion “Bir Kuşak Bir Yol” girişimini yakından takip ediyor ve aktif bir şekilde küreselleşiyor. Avrupa Ar-Ge Merkezi, Kuzey Amerika Ar-Ge Merkezi, Hindistan Endüstri Parkı ve Brezilya Endüstri Parkı’nı kurdu ve şu anda Belarus Endüstri Parkı, Türkiye Üretim Üssü ve Suudi Arabistan Üretim Üssü inşaatı için hazırlanıyor. Bu denizaşırı üretim üsleri “Bir Kuşak Bir Yol ” etrafında merkezli yerel üretim kümeleri oluşturacak. Zoomlion, şu ana kadar “iki enine ve iki boyuna kayış” ile karakterize edilen yurtdışı pazar geliştirme modelini kademeli olarak gerçekleştirdi ve markası dünya çapında ünlendi.

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir